środa, 3 czerwca 2015

Środowo- torbowo :-)

Uffff. właśnie rozsiadłam się wygodnie na kanapie. Kawkę se zrobiłam, to nic, że taka pora, mam ochotę to wypiję. Wreszcie chwila tylko dla mnie.Nie wiem wprawdzie jak długo ta chwila potrwa bo mąż już wraca, jakąś kolacje dla niego trzeba będzie ogarnąć, a mi się dziś już nic nie chce. Ble, jakaś padnięta jestem.
No nie, nie o tym chciałam. Dziś to chciałam pochwalić się kolejnymi torbami które uszyłam. Idzie mi idzie. Zapał mam. Przepadam tylko na transferach, jak zasiadam przy galerii zdjęć, tracę głowę. Chciałabym wszystko. Jeszcze fajną stronkę z cytatami znalazłam i też bym chciała. Ale na Boga ileż można mieć toreb! Aż taką zakupocholiczką nie jestem :-)
No i ciesze się jak głupia, że się te moje torby podobają








Kawa była pycha, zdjęcia wstawione, więc zmykam. Życzę wszystkim cudownego, długiego weekendu. Gocha

2 komentarze:

  1. Transfery ciekawe, torby ładniutkie...!
    Ja także jak dostaję energii to nie mogę oderwać się od maszyny.
    Już planuję, że wieczorową porą uszyję coś.... co? jeszcze nie wiem.....Pomysł przyjdzie sam :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że się podobają, bo są świetne. :)
    Poczucie humoru masz fajne i już czuję, że mi się tu u Ciebie spodoba. :) Idę zwiedzać. Pozdrowionka serdeczne. :)

    OdpowiedzUsuń