czwartek, 20 marca 2014

ażurowe pisanki-dylemat

Tak mam dylemat. pierwszy raz w tym roku robię ażurowe pisanki, najbardziej podobają mi się efekty pracy na wydmuszce gęsiej i w kolorze białym. Ale nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła kombinować i na próbę zrobiłam też z użyciem złotej konturówki. Zrobiłam i sama nie wiem podoba mi się czy nie, która lepsza????? 






Jutro dodam fotki innych jaj, wiercenie idzie mi jak z płatka, przerobiłam ponad 60 wydmuszek i nadal jestem na nie zafiksowana a, że do świąt jeszcze chwila pewnie będę nadal się w to bawić. W międzyczasie robię  wielgachną tacę która przywędrowała z fabryki czekolady a chcę się wyrobić do 3 kwietnia bo w tym dniu ma zostać podane mi na niej śniadanie do łóżka z okazji urodzin. Zważywszy na gabaryty tacy może być bardzo obfite:-)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz