piątek, 24 października 2014

Poznajcie Honoratkę!

Tadam....przedstawiam Wam Honoratkę. Ponieważ znalazłam zagubiony pedał od maszyny, zamiar nauczenia się szycia tild z planowania przeszedł w czyn. 
Dziś pokazuję Honoratkę.
W produkcji są już następne trzy panie-jeszcze bezimienne. Szablon ściągnęłam z mojej ulubionej strony www.stylowi.pl wykrój, cięcie i szycie korpusu to również moja samodzielna praca. Reszta to dzieło Marty-mojej koleżanki. Stylizowałyśmy wspólnie, ale moje umiejętności krawieckie są tak małe, że strój to owszem mogę zaprojektować, niestety wykonanie to już inna bajka. Ale nauczę się, obiecuję a tymczasem -Marta dzięki za wydatną pomoc :-) Sama nie zrobiłabym ani w połowie tak pięknie :-)
Z tej naszej wspólnej pracy twórczej ma powstać niezła spółka, ale o tym potem. 
Tymczasem napatrzcie się proszę i pochwalcie jakie to z nas niezłe talenta rosną :-)))))










Ostatnia myśl. Honoratka jest dzieckiem nowoczesnej rodziny, ma dwie matki! ha ha
Słonecznego weekendu wszystkim życzę. Gosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz