środa, 29 lipca 2015

Pomysł na prezent

Dla odmiany od moich szyjątek dziś pokażę prace dekupażowe. Fajny pomysł na prezent dla pary. ostatnio zakupiłam całą paczkę różanych serwetek, takich vintage i tak nie miałam pomysłu i właściwie czasu też tak nie bardzo, aby gdzieś te śliczne serwetki wykorzystać. Ale co się odwlecze to nie uciecze- jak mówi stare porzekadło. Dostałam zamówienie na chustecznik, wino i kieliszki. I to było to! Uwinęłam się raz dwa a osobie obdarowanej podobno bardzo się podobało.








Komplecik poniżej robiony również na zamówienie, chyba też fajnie mi wyszedł, dodałam pudełko wyściełane tkaniną. Całość bardzo mi się podobała. W tym przypadku zostałam zainspirowana zdjęciem skopiowanym z neta i miałam zrobić taki sam. Przyznam, że takiego samego to nie zrobiłam z kilku conajmniej powodów, ale podobny i owszem. A zestaw powyżej jest inspiracją dolnego. I tak to koło się toczy :-)
 

Tymczasem wszystkim życzę miłego i słonecznego dzionka. Pozdrawiam Gocha :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz