niedziela, 1 grudnia 2013

Święta Święta Święta....



Z pięć lat temu nagrałam sobie płytę z ulubionymi  kolędami i piosenkami świątecznymi, dziś w domu rozbrzmiewa taka właśnie muzyka.
 Za oknem pada zimny deszcz, jest szaro a u mnie pachnie rosołem, jest ciepło i dziś trochę świątecznie.
 Powiesiłam stroiki, kilka bombek, szyszek. Palą się lampiony. Jest cudownie. 
Buszuje po blogach, w międzyczasie wykańczam kolejne bombki i lampiony na kiermasz w moim mieście, 
jak wystarczy mi czasu zamierzam uszyć serduszka z motywem świątecznym, ale zobaczymy jak się ogarnę:-) 
Dziś pierwszy dzień adwentu ani się obejrzymy nadejdą święta.
Już się na nie cieszę bo jest to dla nas czas spotkania z całą rodziną w domu u rodziców, a przybywamy z całej Polski. 
Wpada Mikołaj ostatnio był nawet z elficą:-), dzieci mają radochę, są prezenty, kolędy, zabawa jest przednia.  Ogromnie się cieszę, że mam tak ciepłą i serdeczną rodzinkę to bardzo ważne w tych dziwnych czasach, gdzie wartości rodzinne schodzą na drugi plan.

Wracam na ziemię i idę kończyć obiad, 
 mam też ochotę na szyszki z lasu, może się wybiorę




 Nie mogłam zrobić dobrego ujęcia stroika wyżej, pomalowałam go srebrnym brokatowym sprejem i doczepiłam różnej wielkości perełki, ale na zdjęciu za nic nie wychodzi mi kolor szyszek, tzn wychodzi ale taki zupełnie nieświąteczny, wręcz brzydki.
 Na żywo stroik pięknie się mieni a perełki wyglądają jak śnieżynki, naprawdę o niebo lepiej













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz