niedziela, 13 kwietnia 2014

Wygrałam

Już po kiermaszu, pogoda była taka sobie, bo wiał wiatr, było dość zimno i na dodatek od czasu do czasu leciały krople deszczu z nieba. Mimo wszystko ze sprzedaży jestem bardzo zadowolona, moje jajka bardzo się podobały i nabywców było sporo. Natomiast jajo konkursowe o którym pisałam wcześniej zajęło pierwsze miejsce. Ogromnie się z tego cieszę, fajnie jest być wyróżnionym. A pochwały innych zachęcają do dalszej pracy i większej kreatywności :-) Jestem zmęczona ale i dumna :-)
A to ponownie jajo które dałam na konkurs




Pokażę jeszcze moje retro jajo. Jest to jedyne duże jajo -18cm które zrobiłam w tym roku, inne niż te które zazwyczaj robię, ale nowemu właścicielowi bardzo się spodobało więc moja radość jest podwójna.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz