sobota, 7 czerwca 2014

no i skończyłam...

skończyłam księżniczkową szafę. Pokażę zdjęcia samej szafy a jak dokończę biurko i krzesło pokażę w pełnej aranżacji. W pokoju zaczyna roić się od koron, mam nadzieję, że nie przesadzę i całość wyglądać będzie świetnie. Moim dziewczynom już się podoba, a ich ocena jest dla mnie najważniejsza.






A z krzesła poniżej zrobię krzesło księżniczkowe. Krzesło znaleźliśmy w pomieszczeniu które wynajęliśmy na magazyn, zależało nam na czasie więc wynajmujący owszem zgodził się co do terminu ale pod warunkiem, że sami sobie wszystko uprzątniemy. Jak dla mnie bomba oprócz tego krzesła wzbogaciłam się o trzy nowiusieńkie wielkie cynowe balie, starą konewkę i wiele wiele innych skarbów którymi zapewne sukcesywnie będę się tu chwalić :-). A wracając do krzesła jest brudne, ma wiele warstw farby, ale drewno jest dobre. Czeka mnie dużo szlifowania ale oczyma wyobraźni już widzę efekt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz