niedziela, 23 listopada 2014

Komplet pudełek i fotki jesienne

Miałam dziś kończyć bombki, ale jakoś się do tej pory nie złożyło i nie wiem czy jeszcze dziś coś z nimi zrobię. Za to wczoraj mnie wzięło i skończyłam pudełka, które tak nawiasem mówiąc stoją potraktowane krakiem już ze dwa miesiące, może nawet z okładem. Nawet motyw kwiatowy wycięłam dawno temu. Ale jak mówią co się odwlecze to nie uciecze :-)
Miało być delikatnie, trochę spodnia warstwa farby mi nie wyszła, dziś dałabym inny kolor, ale w sumie jest ok.






Dawny kościół ewangelicki a dziś biuro informacji turystycznej, kino i restauracja. Pełen wypas :-)


cytując Sztura -"światło, widzę światło"

Chciałam złapać odrobinę słońca

Niestety już zachodzi

Pierwsza wystawa świąteczna

Bazylika Św. Tomasza z XIII wieku. Piekne wnętrza świeżo odnowione-kiedyś pokażę

Radosna twórczość tych najmłodszych, bardzo mi się spodobała 
Pogoda i aura spacerowo dopisały, jestem dotleniona, w domu pyszny obiadek, kawka i coś do niej. A plan na jutro to świąteczne tildy i aniołki i bałwanki, ...a i te bombki wykończyć muszę.. będzie pracowice.
Miłego dnia wszystkim Gocha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz